Kanske jag har nåt grönt finger ändå...

Började dagen med en långpromenix
(är mitt löfte till mig själv denna semester, minst en promenix om dan)

Sen var jag å Marika till Rutbo å köpte lite blommor, vem hade trott att det var så kul å plantera blommor?!
Å att jag hade sån talang för det =)
Det blev jättefint! 
Nu ska jag bara komma ihåg å vattna dem oxå....

Martin och Eie har gjort klart den del av uppfarten som de grävt upp och lagt grus i, blev riktigt bra!

Å nu på kvällskvisten har vi staplat om nästan all ved i vedboden,
gubben som bodde här innan har då inte fått en pappa Curt-kurs i hur man staplar ved på bästa sätt.
Hela stapeln lutade utåt å en hel del hade rasat. :(
Men nu ser de fint ut även där.  Då är det bara den där jättehögen med ny ved kvar å stapla.... :/





              



Kommentarer
Postat av: mamma

Oj! Vad fint du har gjort. Det är klart att fingrarna är gröna. Du har ju talang, så dom kommer nog att bli ännu grönare med tiden. Puss

2010-06-22 @ 20:03:32
Postat av: mormor

Nu har du varit duktig. Jättefina grupper tycker jag. Du kan visst fast du inte trodde det. Kram

2010-06-22 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0