En krutgumma har gått ur tiden...

Idag fick vi beskedet att allas vår Mormor Ruth somnat in,

Sorgligt men ändå tror jag att det var skönt att det inte drog ut mer på tiden, för allas skull å främst för hennes egen skull.

Mormor Ruth var för mig en väldigt imponerande person, hon har haft ett långt å händelserikt liv, å har så länge jag minns, alltid, å då menar jag alltid vart på bra humör å med glimten i ögat.

Jag minns att när jag gick på högstadiet så fick vi i uppgift å skriva en uppsatts om den person vi beundrade mest i hela världen, vem som helst.
De flesta skrev om nån kändis,
 jag skrev om en helt otrolig människa, snäll å kärleksfull och med barnasinnet nära till hands....
Mormor Ruth!

Jag kommer att sakna dig men minnas dig med glädje...

Sov så gott




Kommentarer
Postat av: Mikaal

Jag beklagar sorgen, Anna. kram

2010-01-14 @ 00:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0