Varför inte killar?

Varför finns det inga p-piller för killar?

Eller så var det så att från början fanns de just det men det funkade väl inte, de gick inte med på alla biverkningar!
Varför ska inte det oxå vara jämnställt när allt annat ska vara det?

Så kanske de skulle förstå hur drygt det är... 1000 hormoner i kroppen som studsar åt alla möjliga håll..

Nu har jag precis fått en ny sort jag ska testa, eftersom de förra blev jag fet av... (nej, jag är inte gravid)
(Å hur i h-vete ska jag få bort de kilona???)

Tror det är den 5-6 sorten som jag nu testar i hopp om att jag ska få må bra å va som vanligt.
*Håller tummarna*

Jag vet inte vilken biverkning som var värst, deprimerad å på dåligt humör i ett halvår eller de som gjorde att jag inte kunde ha sex eller som nu, säkert 10 kg extra på magen på nåra månader.. 
Skulle nog nästan hellre välja va deprimerad än se ut som ett fetto iaf!

Tänk om....
Tänk om det fanns för killar istället, fy fan vad lycklig jag skulle bli då!!!





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja du...den frågan har jag ställt mig själv sååååå många gånger... Dock fann jag en lösning när jag blev singel...jag slutade med alla desso hormoner;-) Dock är det ju lite knivigare när man lever i ett fast förhållande...men har du testat Cerasette eller va de heter...Minipiller?

Hoppas det blir bättre denna gången....kramar

Och kom i håg: Du är alltid vacker!!!!!!!!!!!!!

2010-02-23 @ 14:54:58
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Anna

Ulliz: japp, det var cerasette jag gick upp i vikt av, nu ska ja testa nå andra minipiller få se...

2010-02-23 @ 22:11:58
Postat av: Elina

Har du testat f-dator? www.naturafemme.se

2010-04-15 @ 16:49:54
URL: http://felajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0