VILL INTE VILL INTE.....

Har världens jobb-ångest idag, vill bara krypa ner under täcket igen å aldrig gå upp.
Dessutom känner jag inte för å göra nåt alls idag, borde diska (JÄTTE suck!) , borde måla klart de få fönster jag har kvar å sen skrapa bort färg, borde olja in altan, borde "unna mig" en långpromenad....  Men känner för att dra ner alla persienner å slänga mig i soffan å se en bra film. Å bara glömma allt runtomkring!

Eller sitta på hällarna på Åland å bara njuta av den lilla semester jag har kvar, med ett glas rosé å en god vän..

Hm, en god vän skulle nog rädda denna dag även hemma, känns värdelöst å ha semester när alla andra jobbar. Man har ju så mycket roligare om man är två eller så. (jag är inte så bra på att vara ensam längre perioder)


Fast nu börjar verkligen mitt dåliga samvete göra sig påminnt, klockan är snart 2 å jag har inte kommit mig för nånting idag.....  Fy fan vad värdelöst!
Tänk om disken åtminstonde kunde diska sig självt, då vore ju det största problemet löst å jag skulle kunna planera nå gott käk till kvällen (så det blev nån ljusglimt denna dag)

Ååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................................











På väg mot Åland i solnedgången.... (de skulle va nåt det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0