Måste fixa min kondition....

Är helt slut!!!!

Fick med en tränings dvd i senaste Topp Hälsa tidning, med Paolo Roberto.
Fy fan vilken kass kondition jag har, efter knappt 5 minuter trodde jag att hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig å att jag skulle dö.
Jag har precis kämpat mig igenom ca 20 av dvd:ns ca 30 minuter, orkar helt enkelt inge mer, svetten sprutar å kroppen känns som spagetti å jag vill bara spy!
Hade nog vart en bra idé å fylla på kroppen med lite vatten innan träningen tror jag....


Så nu sitter jag å tittar på de resterande minuterna, nästa gång ska jag klara iaf 3 minuter till!!!

Hur i hela friden ska jag nu orka med å städa idag som jag hade tänkt????
Är helt skakis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0