Dagen idag...

Fy fan vad snygg jag är!!!

Har vart till frissan idag efter jobbet, tog mod till mig å slog till med lite slingor..
Blev skitsnyggt!! 
(Det är hemskt bra betyg för å komma från en som nästan alltid blir missnöjd efter ett besök hos frissan)

Blev flera olika blonda nyanser å även en mörkare brun.

=)


Är nyss hemkommen från bion, var till Hedemora å såg "Sommaren med Göran"..

Vilken film, jätte kul ju  =)

Kan rekomendera alla som inte redan sett den att den bör man se!!!






Suck!

Tror att jag håller på att bli sjuk, har haft ont i halsen sen inatt å täppt å hela huvudet trycker... FAN! Jag har inte tid å va sjuk! 
Å inte har vi nå förkylningsgrejjer kvar hemma heller  =(
(de gick åt när Martin va sjuk här nyss, å sen har jag glömt å köpt nytt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0