MIXAT

Jag har precis målat om mitt kök med en misslyckad lingon å blåbärs smootie....

Kan ju tala om för er att fixa till en smaskig smootie med en handmixer inte funkar så bra =(
Ändå hade jag i grejjerna under max-strecket, men nej!

Här kom jag på en sån där riktigt smart idé om hur jag skulle få bort sötsuget å ändå få efterrätt...

Så får man halva drinken över sig å andra halvan lite här å där i köket.. Jihaa  =(
å en pytteskvätt kvar (men den var god iaf)

Gjorde även ett tappert försök i fredags, i mixern som tillhör mammas gamla bakmaskin..
När jag hällt i alla ingredienser insåg jag att det skvätte lite på foten... å ja jag menar foten, mixfan läckte!!
Så sakta men (halvt) säkert rann min smootie genom hela bakmaskinen å ner på golvet..


Jag borde investera i en riktig mixer istället!
Å kanske även en ny bakmaskin....   =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0