Hmm.. rätt eller fel?

Nu har det gått nåra dar sen jag var till frissan slinga mig, å nu börjar jag vackla lite, det kanske inte blev så bra..
Ville ju ha slingor i lite olika blonda toner men ändå få känna mig rätt ljus, men nu tycker jag att den mörka tonen nog blev lite föör mörk (den är ju inte direkt blond, utan mörkbrun). Å jag tycker det verkar som om den bruna färgen bara förökar sig mer å mer ju längre som går..

Fick dessutom med mig (eller köpte menar jag) ett serum för håret som skulle vara JÄTTE bra, eftersom hon skrek rakt ut å nästan skällde på mig när jag berätta vad för serum jag använde.
Så ok, jag köpte detta, å så skulle man behöva jättelite.
Men jag har nyss testat å jag tog oxå jättelite (lika som hon), men nu känns håret fett å ser nog så ut oxå.

Fast sammtidigt blev håret lite ljusare än innan å det blev nog lite mera liv i det nu...

Men...


Aja, vilka problem man har... ;-)


Nu ska jag skriva ihop en inköpningslista å åka ner på ica, ska göra två tårtor även denna helg på beställning. Lägger väl ut bilder här sen så ni får se..


Händer mkt nu ihelgen känns de som;

* Hemmapremiär i Leksand ikväll
* Ska fixa två födelsedagstårtor till imon
* Husvisning imon på eftermiddagen
* Ev. fest på kvällen imon

Å så var de nå mer..... Hmm...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0