Choklad choklad choklad

Har precis bokat in mig på Chokladspa´t i Vansbro den 21-22 nov.. =)
Fick ett presentkort av Martin förra året när jag fyllde, så nu är det dags å utnyttja det!
Ska bli härligt!

På tu man hand för chokladnjutare

Det självklara valet för Er som tycker om
choklad
och njutning!

 Hot Chocolate Massage, 60 min.

3 rätters chokladmiddag på Restaurang Selins

Övernattning i relaxlägenheten P.A.U.S

14.00 - 12.00 dagen efter!!!

läs om relaxlägenheten

Frukt, choklad och frukost i lägenheten ingår.



 

I lägenheten finns:

-Badrum med massagebadkar
-Vardagsrum med vattensäng/musikbädd samt egenvårdsprodukter ex. infraljus och fotmassageapparatur
-TV/DVD
-Musikanläggning
-Hall med förvaring samt makeup-spegel och hårfön
-Fullt utrustat kök med matplats (ta gärna med egen mat)
-Möblerad balkong med mexikansk kamin samt grill


I lägenhetens direkta anslutning finns:

-Ligg-solarium med 3 st. ansiktskanoner
-Hälsobastu/Infrabastu (plats för 2-4 personer
-Massagefåtölj
-Varuautomat

Detta ingår i Din vistelse:

 -Frotté (badrock, handdukar samt badtofflor)
-Polletter till massagefåtölj, solarium samt infrabastu
-Tillgång till exklusiva spa-produkter
-Stå-solarium med fullängdsrör samt spagettirör (ansiktsförstärkning) 






Sitter även å kollar upp lite hotell å olika boenden i Stockholm, har lagt som förslag på jobbet att vi ska åka på Chokladfestivalen den 10 okt. 
Men som vanligt så är ju de hotell man fastnar för fullbokade (de som är någolunda billiga)
Så nu vet jag inte, å vandrarhemmen är inte heller så billiga..


Mitt i allt det här blir man ju Chokladsugen ju.. 
Kanske ska jag ta en titt i min Chokladlåda å se om de finns nå gott...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0