Himmelriket tur å retur...

I helgen var jag till himmelriket å vände en sväng!


Började med långhelg (redan på onsdag kväll) då vi åkte upp till Sälen, slappa å vila ut oss i två dar, sen på Lördag begav det sig till Vansbro (höjdpunkten). Till Choklad spa´t.
Wiiihoo!!

Började med en chokladmassage, het chokladolja som dropppades på kroppen å så massage av det, aahhhh!!

Sen utforskade vi vad lägenheterna hade att erbjuda,
kanske skulle nämna att vi hade en lägenhet för oss själva å sen var det en till i huset där det fanns massagestol, liggsolarium å i källaren var det ståsolarium å infrabastu.
I vår lägenhet fanns det massagebadkar, fot å vadmassage apparat å nån sorts vibrations tränings grej å lite andra massagegrejjer.
Å så fanns det även en Vattensäng/musikbädd .
Bör även nämnas att man ska nog inte sova 2 pers i en sådan säng, :-O 

Och så fanns det en massa olika chokladprodukter att testa på å använda, kan ju säga att jag har nog aldrig vart å len å mjuk på huden som jag är nu, hitta en favorit chokladhudlotion på en gång å smorde typ in mig minst 10 ggr med den... Åhh, den luktar såå gott!!

På lördag kväll fick vi en 3-rätters chokladmiddag på en lokal restaurang/pizzeria. <-- var nog mer det senare, insåg vi när vi kom dit. Alla satt i princip å käka pizza, å vi hade ett eget bord med lite lyxigare dukning å fick ett glas mousserande när vi kom (snacka om att vi kände oss som utbölingar) haha kändes nästan pinsamt...
Men maten var god (fast tror att jag hade lyckats bättre med varmrätten än vad de gjorde)

Förrätt: Räkcocktail m jordgubbar, apelsin å 86% Santader choklad

Varmrätt:
Oxfilé m rödvinssås m björnbär å choklad  

Efterrätt:
Chokladfondue´
med olika frukter


TACK SÅ HIMLA MYCKET MIN ÄLSKLING, för den BÄSTA födelsedagspresenten någonsin!!!
Jag älskar dig!!









Vem har lust å testa ovanstående choklad meny med mig, måste ju bara laga den själv...
Hm, vad sägs om nyår kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0