Röd som en tomat å ensam, men vem bryr sig...

Har tillbringat dagen i solen ute i Fors. Jag, Martina å Marika har legat å slappat å pressat.. HÄRLIGT!! 
Men hoppsan vad solen tog, å även fast jag för en gångs skull kom ihåg å smörja in mig med solkräm så ser vissa delar på min kropp ut som en kräfta... Tex benen (som jag visst glömde smörja...)       =(
Typiskt! 

Hade en liten idé oxå, om att samla ihop ett gäng å knalla ner till Holmen å ha lite grill picknic å fest å så, mitt humör var på topp å jag trodde verkligen att fler skulle nappa... Men.....
De flesta var redan bortbjudna på diverse fester å vissa orkade helt enkelt inte...
Men jag lät mig inte nedslås för det (inte den här gången!!!)
Så jag tänkte att då skulle ja å martin kunna gå ner själva, när han kom hem från Mora, eller så kunde vi bara fixa till laxen å så hemma å äta..
Men de (martin å dom) blev senare än vad jag trodde, nån olycka var de visst där uppe..
Så där stod jag med en halvfärdig middag, helt ensam!
Ringde mor å far men de hade precis ätit, typiskt!  Tänkte bjuda över dem på mat, nu när jag stod där med en riktigt lyckad sommar middag. 
Men, typiskt som sagt!
Trots att alla mina idéer gick i kras, så vägrade jag att deppa för det den här gången... (ok lite kanske då, men...)
Hade middag för en, å det blev skitbra!
Vitvins lax i ugn med gräslök å pepparrotscreme å en riktigt sommrig grönsallad (sallad, melon, rädisor, gurka, rödlök å feta ost)
Å ett glas rött till...

Hahaha skyll er själv de som missa det.....

Kanske nån annan gång..









Kommentarer
Postat av: Elisabet Nordin

Lät gott, kan man få receptet.

2009-05-03 @ 19:12:27
Postat av: Elisabet Nordin

2009-05-03 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0