Om, om igen...

Nu har jag försökt ta tag i mig själv igen, ett nytt försök!
Å om jag själv får säga det så tycker jag att jag har vart JÄTTE duktig!! =D
Förra veckan var jag ut nåra ggr på inlines å nån dag blev de promenix..
Igår simmade jag först i 30 min å sen kom mamma å hundarna å vi var ut å gick i ca 1 timme.
Idag har jag gått/joggat i 30 min å sen kört ett pass med hopprep.
Bra jobbat tjejen!!!
Har börjat tänka lite på vad jag stoppar i mig, äter riktigt på jobbet, mkt sallad å dagens, sen på kvällarna har de blitt sallad eller fil å te..
Fast en å annan godisbit slinker oxå i, men inte lika mkt som vanligt (jag skyller på det här jäkla mens-suget, ni tjejer vet ju vad jag pratar om)
Idag var det saltsug, men öppnade en burk gröna oliver m ost, så de löste sig..  =)

Imon kommer min älskling hem igen, åhh vad jag läntar!!
I början tyckte jag att det bara var hälsosamt å skönt å vara ifrån varann i veckorna, men nu tycker jag det mest är jobbigt.
Det borde variera lite, typ 2 veckor jobb borta å 2 veckor jobb hemma...





Förresten, mitt förra inlägg blev kanske lite fel...det lät lite dumt.
Vad jag tänkte var bara å höra om nån ville ha ett par skor eller två, köpa-blev lite fel... Så är det nån jag skulle kunna ge ett par skor till??
Vill ju som sagt inte slänga nästan nya skor...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0