Nån som vill köpa skor??


Nu har jag äntligen tagit tag i en av de saker jag har tänkt göra i flera veckor nu..

Gå igenom mina skor..
Jag som inte tycker att jag har så många skor fick mig en chock när jag rada upp dem, 20 st!! 
Då är alla skor inräknade, finskor, sandaler, vinterskor, träningsskor, badskor osv..
Å ändå skulle jag kunna köpa mig nåt par till...

Å har nu lyckats slita mig från 5 av dem, men tycker det är synd å bara slänga dom, vissa är knappt använda..
Jag har stl 39 å 40.

Så finns det nån som vill ha ett par skor eller två???

       
De röda å de två skor längst fram från vänster är använda knappt 2ggr var..



Martin har även han rensat ur två par skor, stl 41 å 42






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är det så :d dem är ett par perfekta skor nu till sommaren :)

2009-05-04 @ 19:06:35
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0