Har ni sett....?

För första gången i mitt liv har jag fått ögonbryn (synliga sådana)
Har precis kommit hem från Desirees, de har färgat mina fransar å ögonbryn...
Fransarna blev bra men bryna har jag inte riktigt bestämt mig om än, fattar ni vad konstigt det känns, känner inte igen mig själv när jag kollar mig i spegeln..hahaha
Men jag tror det kommer att se bra ut, å så har de ju såklart plockat dem oxå, eftersom jag aldrig brytt mig i å göra det själv, de har ju lixom inte synts ändå..
Men kändes som om hon ryckte bort halva ögonbrynet, fast det gjorde hon säkert oxå!

Döm själva...

         
          Före                                   Efter

 






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej gumman! JAg tycker att det blev superbra med färgningen och det bästa är att de inte gjort brynen för mörka utan tagit rätt nyans till din hudton samt hårfärg!!! Riktigt snyggt bruden=)Kramar

2009-05-14 @ 21:19:38
Postat av: Sara

Jag tycker också det blev jättebra! Helt rätt färg! Snyggt! Kramis

2009-05-18 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0