Dagen så här långt...

Måste säga att idag känns det som om jag hunnit med en hel del, å då är dan inte slut än.. =)

Tog tillslut tag i den överhopade diskbänken sen en vecka tillbaka, det gick riktigt smidigt, faktiskt.  Bara en maskin kvar nu, har även diskat upp hälften för hand..
När jag ändå var lite i städtagen så plockade jag undan lite här å lite där runtomkring i lägenheten...
Så nu ser det riktigt fint ut, bara dammsugning å damtorkning kvar.. Men det tar jag imon tror jag.
Tvättat har jag oxå gjort ja...

Å när jag plockat undan en del saker på borden å bänkarna å så så hittar man oftast saker det var länge sen man såg eller åtminstonde såg hela av sist... Som tex en bok jag lånat av min mor. Å som sån städoptimist jag är, satt jag mig genast ner i soffan å läste nåra blad.. som blev nåra till blad.. osv..
Haha, va konstigt att det alltid är så lätt å komma in på villovägar när man håller på med städning...

Nu ska jag nog ta å fixa nåt ätbart tror jag, magen skriker på mig.
Så ska jag försöka samla lite energi för å ta en promenix tror jag.
På tal om det, fick tips på en sida från Angelica, vilken jag logga in mig på nyss...

http://www.funbeat.se

En hjälp på väg när man tränar, gratis träningsdagbok mm
Har inte hunnit lärt mig riktigt än, men det verkar bra...



Just ja, boken jag hitta på å läste en snutt i heter "Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?"
Å det tar sig, ska försöka tänka mer positivt, vilket jag tydligen gjort inser jag nu.
(även fast städning är bland det trökigaste som finns, så är min redogörelse rätt positiv tycker jag)




Smile!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0