FET!

Suck! Nu har den kommit tebax....
Min jävla feta mage!!!
Värsta putmagen...
En vecka! EN!!!

En enda vecka utan nån träning eller motion, å så kommer den tebax.
Det är orättvist!!!
Typiskt att det ska vara såååå tråkigt å träna, tänk om det kunde va kul, det känns bara som ett måste.
En vecka å få tebax den å minst 4 veckor att få bort lite av den.

Varför fick inte jag den där genen som resten av min familj har, den som gör att man tycker det är kul att träna å sporta?
Jag har/fick fel intressen!!

Å på slutet har jag vart såå trött, känns som om jag vill lägga mig å sova så fort jag kommer från jobbet, är helt slut!
Jag kommer mig inte för att göra nåt, bara slappa å halvsova..
Måste ha nån som puschar mig å ser till att jag kommer ut, å så måste jag nog ha sällskap om det ska hända nåt.


            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0