Tjejfest...

På tal om mitt förra inlägg så insåg jag nyss att om man går på månadslön så får man ju lön samma månad, men om man går på timlön så får man väl lönen en månad efter (?!)... så om detta stämmer så får jag ingen lön nästa månad..
;´-(
Å eftersom jag lär gå till arbetsförmedlingen igen å krångla så kommer jag inte å få se nåt av det sommarlov som jag längtat å arbetat för hela året...

FAN!!!!!  :´´-(



Igår hade vi lite tjejfest här, Jag, Angelica, Sara, Hanna, Anki å Lotta...
Käka tacos å snacka kvällen lång, avsluta kvällen med en tripp till Älvan<--- där var de rätt dött.
Men jag tyckte vi hade det kul iaf, riktigt trevligt!  =)
Härligt att vi kunde sitta på balkongen hela kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0