Sälen..

Vi fick en solig å fin långhelg i Sälen, med mycket skoteråkning.. Å då menar jag MYCKET!  Jag som i vanliga fall bara åker 3-4 mil om dan har nu åkt 7 mil båda dagarna vi åkte, dvs totalt 14 mil!! Fattar ni vad långt?
Å nu är jag helt slut i hela kroppen....
Men det var kul!  Å väldigt kul att Martina var med oxå, så det fanns nån mer än mig som åker lite saktare å laglydigare!?

På tal om laglydig, vi blev stoppade av farbror Polisen å fick blåsa.. vilket gick helt galant även om man var lite nervös eftersom vi drack vin å så till maten dan innan..

Men en sak som jag iaf kom fram till var att jag är ingen husvagns campare vintertid.. 
Säkringar som går så att värmen slås av.. Brr..
4 pers i en husvagn med 2 IKEA kassar var med kläder å skoterkläder... KAOS! Med stora bokstäver...  som gjort för irritation, hade vi stannat längre hade vi väl klöst ögonen ur varann =/  å med ett servicehus som sög, snuskiga toaletter å duschar, inge varmvatten i kran (i duschen mot betalning), inge toapapper, inge tvål å väldigt tunna väggar (du hör allt som "toa-grannen" gör)  Härligt! =(

Men förutom det hade vi en härlig helg! =)


Tog även med morfar på en skotersväng, tror han gillade det... ;-)


Det kommer lite bilder från helgen senare.. orkar inte fixa det nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0