Jag vet vad du gjorde

förra lördagen..

Hahaha, kul program det där!

Sitter å slötittar på tv å knappade mig in på reprisen av "Jag vet vad du gjorde förra lördagen", hahaha själv skulle jag nog aldrig låta mig hypnotiseras, men kul å se andra som blivit det.

Åhh gu´ vad trött å slö jag känner mig, har inge ork till nåt alls känns de som, borde gå å handla (finns inte mkt till mat i kylskåpet nu inte). Gjorde ungkarlsmat till lunch- Past, kryddor å ketchup.   <--- Jag skäms ju nästan, men jag hade verkligen ingen lust alls å göra nå mat å inge inspiration överhuvudtaget.
Jag hade en plan om att jag skulle ta mig ut på en liten promenad upp till OK å hyra film å ta en sväng förbi hemköp å handla... Men det känns mer lockande å slänga sig ner i soffan å vila en stund...
Kanske ska jag sätta på en film ändå, fast nån som jag har hemma?
Å så börjar jag känna mig hungrig igen ju, suck!  Vad ska jag göra till kvällis då? Stekt potatis å lök kanske, oxå lika ambitiöst som pastan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0