Hockey, dubbelt upp..

Leksand- Södertälje på tv:n å Leksand -Linköping(J20)  på datorn

Hoppas att de vinner båda två... Men mest hoppas jag att Martin å dom vinner *håller tummarna*
Var upp t Leksand i onsdags å kolla på första slutspels matchen mot Linköping, de spela jättebra.
Å Martin gjorde två snygga mål men missa tyvärr en straff, Men typ 6-7 minuter in i sudden gjorde Linköping det avgörande målet.., Typiskt!!  Det var Leksand som var värd segern tycker jag!!

1-4 till Leksand just nu, Martin gjorde 1-3 målet (tydligen var det snyggt gjort fick jag nyss meddelat)    =)





Imon åker jag upp till Leksand å hälsar på Ullis, såg förresten till att hon kom å hjälpte till å hejja på i onsdags =)
Jätte kul att träffa dig gumman, det slår mig varje gång vi träffas att det är så lätt å prata å så, inge pinsamma minuter, vilket det hade kunnat va eftersom vi inte träffas så ofta..
Men det är väl så man säger, för riktiga kompisar spelar det ingen roll hur många månader eller år som går mellan gångerna man träffas, det bara klickar till, å så vet man vart man har varann.. =)





2-6 till Leksand =)  Martin har gjort ett till mål (2-5 målet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0