After Dark =)

Tack Mamma!

Tack för den jätte roliga presenten, det var jätte kul show å trevligt sällskap oxå!

Presenter som denna är dom allra bästa!  =)


Vi sprang runt på stan direkt vi kom, shoppa en del.
Sen tog vi oss till relaxen i bara badrockar !? hahaha  ;-)
Åkte upp till 25 våningen å klev in i bastun med panorama fönster så man såg över hela stan... Fränt! =)
Fixa till oss å så begav vi oss till en Italiensk restaurang, jättegod mat!
Sen till det som var grädde på moset... SHOWEN!
Helt fantastisk, jätte rolig, å man måste ju säga att de var skitsnygga!! Både som tjejer å som de killar de var.
Tror ni man kan få se en repris? Om jag skriver å ber snällt....

Förresten vet ni vad man kallar en impotent fikus?
Krokus!

HAHAHAHA......

Avsluta sen kvällen med en drink uppe i restaurangen på 23 våningen, fast bara vatten för mormor...
Hon ville ha Korv....
hahahaha......

Just ja, kanske jag skulle berätta vad det var för nåt vi såg... ;-P
After Dark med Babsan

 



Kommentarer
Postat av: Erik

Jag är lite avundsjuk allt. Men jag har sett hela showen på youtube förut, fsat det kanske inte är samma show...



du är hur som helst utmanad på min blogg!

2009-03-07 @ 15:59:30
URL: http://janols.blogg.se/
Postat av: mormor

tack för att jag fick vara med. Det har varit jättetrevligt. Många härliga skratt har det blivit.

2009-03-07 @ 16:03:36
Postat av: mamma

Ja, visst hade vi kul. Kanske det kan bli fler gånger. Massor av kramar till min "lilla" flicka!!

2009-03-08 @ 11:08:12
Postat av: Anna

Erik: nä det är inte samma show som är på youtube, fast nåra nummer är samma... ja jag ska.. fast inte just nu.. det kommer, har inge lust nu

2009-03-08 @ 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0