Lax i soppa fått, nu ska kilon hoppa bort....

Nu har jag nyss kommit hem från mitt första träningspass (för i år)
Imon´ har jag garanterat träningsvärk i låren å kanske magen..
Har testat på Balansträning (eller vad de nu heter) med en såndär stor gymboll..
Kul var det men väldigt svårt å hålla balansen, var nära att trilla av bollen nåra gånger =)
Så nu ska jag försöka träna hemma, iaf på att hålla balansen, kanske ska försöka när man ser på tv.. eller kanske inte, då slår man väl i huvudet i rumsbordet eller slår ner nåt...

Men jag ska iaf fortsätta gå på det här...
Å imon tänkte jag simma...
Å så har jag börjat tänka på vad jag äter igen, så då borde ju magen krympa till våren...
Så en gång för alla ska jag lyckas, lyckas gå ner i vikt, lyckas få bort min mage (inge kul när folk tror att man är gravid)

Just nu ska jag snart äta, har gjort laxsoppa.. Jätte smaskig!!





Jag ska klara av detta!! 
(ej jag på bilden, fast den där platta magen skulle man ha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0