SJUK!! =(

Gäsp!  Inatt sov jag endast en timme, var vaken ända fram till halv 5 sen somna jag,
å fick endast en timmes gnutta av sömn =(
Resten av natten hostade jag som en galning... Skit drygt!
Så nu har ja träningsvärk i magen...

Nu har jag precis tagit igen åtmindstonde 4 timmar sömn, men typiskt att det sku va så här nu..
Kändes inge bra å ringa å sjukanmäla sig till jobbet, första dan efter 2 veckors jullov å ledighet. =(

Jag har just pratat med vårdcentralen, de ska skriva ut hostmedicin åt mig-- Härligt!
Så jag lär väl försöka ta mig ner på stan sen å hämta ut det på apoteket.
Då kankse jag får sova inatt!?

Hm, det kanske inte var så smart å åka till sälen i helgen när jag redan kände mig förkyld å hängig,
inte heller att gå ut i -20 grader å åka skoter.. Men det är ju lätt å vara efterklok! =/

Så jag får ju lov å ta det lugnt nu istället då... =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0