Jag SKA bli snygg(are)

Nu börjar träningsvärken avta, Härligt!!

Jag har ju börjat mitt nya sunda liv från å med i måndags.. Äta nyttigare å träna.
I måndags var jag på en ny grej ju, balansträning. Å i tisdags simmade jag, å i torsdags testade jag step-up för första gången.. Kul men rörigt!  Men när jag steg ur sängen igår kunde jag knappt gå, såg ut som jag skitit på mig.. Jäklar vilken träningsvärk jag fått i vaderna... =/     Tog en långpromenad på dan igår å smorde sen in vaderna med Bizz så nu börjar det sakta men säkert avta.. =)

Å imon börjar allt om igen.......


Helgen har i övrigt vart lugn, fick hem ett gäng filmer jag beställt från Ginza i fredags, har hunnit kolla på 3 av dem..
Typiska Anna-filmer =)  
(Step up 2, prinsen och jag 2, en prinsessas dagbok 2, another cinderella story,  cinderella story, dreamgirls)

Har sett de tre första filmerna å kan rekomendera både en prinsessas dagbok 2 å step up 2 <----- speciellt denna, se den å sen vill du ut å dansa =)



Hihi nu har Martina hoppträning med Skidoo.. Hon är som en känguru!!! =)

Vi är i Fors å hälsar på idag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0