Fan vad jag är BRA!!!

Har nyligen kommit hem från balansträningen, gick mycket bättre den här gången!!  =)

Det här med å jobba i kommun är riktigt bra faktiskt, många förmåner =)
Allt som jag håller på med (träning) är genom kommun å är oxå gratis, både balansträningen å step-upen å sen har vi 30 ggr gratis i badhuset.
Helt perfekt!!
(å därför tyckte jag att jag kunde unna mig en ny baddräkt, hitta på en i lördags, skitsnygg!)




Slängde ihop en jättesmaskig pastasås nyss (bara sådär)  fan vad bra jag är!!! =)
Broccoli å champinjon sås med kokosmjölk
Enkelt å jätte gott!

=)

Undra om man ska se en film sen eller kanske idrottsgalan?


Kommentarer
Postat av: sara

ja anna du är verkligen jätteduktig=) får se om jag får smita med på balansträningen nån gång sen, det verkar kul.. fast det tar väl kanske ett tag innan jag kan börja träna.. men vi får se=)

2009-01-20 @ 19:50:17
Postat av: Anna

Sara: Japp jag vet!!

Tyvärr så kan du nog inte det, jag fråga men man ska tydligen jobba inom kommun å så var alla grupper fulla.. =( Typiskt!

2009-01-20 @ 19:57:52
Postat av: sara

jaså.. ja det var ju synd.. men jag har ju min boll hemma som jag tränar med.. haha

2009-01-22 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0