Lite nya smycken å så lite skoter

Tänker visa er min helg i bilder....


Fredag:
Pärlpyssel....  Blev riktigt nöjd med mina alster idag.

                   

Sista bilden är min "Alla hjärtans dag-present" till Martin.. Tror han blev glad ;-)



Lördag:
Skotertur i Fors å på Garpenbergsskogen...

          

Alla hjärtans dag-middag...

         


Söndag (Idag alltså):
Idag har vi inte gjort så mycket, en lång välbehövlig sovmorgon.. 
Å sen skulle vi försöka få igång saaben som var heldöd, så fort vi satt i startkablar gick larmet igång
(gissa om folk kolla) ,
men tillslut så, efter mycket om å men så hoppa den igång... vicken tur! =)  
Har jag berättat att vi köpt ny bil förresten?  En ljusblå kombi.  Å hur var det nu, (suck, jag å bilmärken) hm, en passat tror ja det va... Det räcker väl å veta vad det är för färg å att den har ratt å hjul å att den går, eller vadå?  ;-)

Var förbi en sväng å tände ljus vid olycksplatsen oxå...

Å nu är de Beck som gäller.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kan man beställa smycken eller???

Älskar änglaörhängena men skulle vilja ha som armband i stället....kanske du vill knåpa ihop något???

Allt gott annars?

Kramar

2009-02-16 @ 12:29:32
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: sara

mmm nu kurrar det i magen när jag ser maten eftersom jag vet hur gott det var=) tack för den kvällen! =) vi ses!

2009-02-18 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0