Är ni släkt eller?

Hm jag känner inte riktigt för å skriva nåt idag, men tänkte iaf dela med mig lite om vad jag haft för mig i helgen...


I fredags packa jag party väskan å for ner till Ida i Örebro... Skoj var det där!
En del vin, lite ost, dans å trevligt  sällskap..  =)


Hem en snabbis i lördags å packa om å fixa till mig igen, sen bar det iväg till Hedemora på 10-års jubileum för Restaurangskolan. Även det var trevligt, synd bara att det inte kom så många.. ca 50 pers totalt å bara 4 st från "vår" klass.
Men vi hade riktigt trevligt ändå. (Jag, Angelica, Åsa å Andreas)
Vi fick en 6-rätters middag med passande viner.  =)   (Inte varje dag man får äta 6-rätters)
Gott var det!
Å kul att träffa lite kända ansikten, för även om inte så många från vår klass dök upp så kände jag igen en del folk ändå, nåra har jag haft som praktikanter genom åren å andra har jag jobbat med.



 
Samma "poserings-lärare"? eller Lika som bär...  =)












Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det syns att ni är släkt, lika snygga båda två

2009-02-26 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0