STRAND BEKYMMER...=)

Den här bikinin vill jag ha....

                        
Snygg va?!

Om man inte är utrustad med "vanlig" storlek på tuttarna så lär man ju börja kolla efter bikinis redan nu om man vill ha nåt snyggt på sig i sommar, så jag letar för fullt.. =)
Å med "vanlig" storlek menar jag de storlekar som de flesta affärer har, dvs A å B-kupa ev C-kupa..
Så är det alltid, man hittar en snygg bikini men det finns aldrig nån valmöjlighet på storlekarna, å som här så är det HM som har de snyggaste bikinsarna men bara små storlekar.. DÅLIGT!!
Så iår ska jag börja leta i tid, inte för att jag eg behöver en ny bikini, men jag vill ha en ändå!! =)

Eller kanske den här...



eller den här...
gillar speciellt trosorna..

          





(De två första är från Halens å den sista från Josefssons)



Kommentarer
Postat av: sara

grymt fina bikinis.. ska inte du ha alla tre så kanske jag tar en av dom =) haha!! kramis

2009-02-12 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0