Suck!

Just nu (eller rättare sagt, de senaste veckorna) känns allt bara så jävla jobbigt!!

Kan inte sova på nätterna, går å grubblar dagarna i ända (på allt å inget) vilket resulterar i att jag blir lätt irriterad på folk i min närhet, speciellt på jobbet.
Å vissa dagar känns det som om allt bara är självklart att det ska krånglas å jävlas med mig.
Jag har nära till tårarna å det räcker med att jag råkar tappa nåt i golvet för typ andra gången på en dag, så börjar de rulla...
Fan!

Känner mig helt jävla slut, orkar knappt masa mig ur sänger på morgonen, å inte piggar man på sig ju mer av dan som går heller. När jag kommer hem från jobbet känner jag mig helt tom å slut... har ingen ork till nåt alls egentligen,men man lär ju försöka iaf.
Kroppen känns som om den är gjord av bly.

Den här veckan känns jätte lång, fast nu är de bara en dag kvar...  =)
Sen ska jag bara va, försöka sova ikapp å kolla på melodifestivalen på lördag å ta helgen som den kommer...
Ensam eller inte, vi får väl se..  Kanske kommer jag å våldgästar nån i helgen om det blir allt för långsamt, men som sagt vi får väl se, jag tänker inte planera nåt alls!!

Nu borde jag gå å laga nå mat, börjar bli hungrig...  men har typ inge hemma, å jag har ingen riktig fantasi om vad jag ska laga...
Jag har ju iaf ätit en egenbakad semla idag efter jobbet, med choklad i  =) 
tyvärr så mättar den inge bra...

Nä nåt lär jag väl hitta på nu, en macka åtmindstonde.

Kommentarer
Postat av: sara

om du vill prata om nåt så hoppas jag du vet att du alltid kan prata med mig.. vad det än är.. och du, även om inte semlan mättade så var den iaf JÄTTEGOD :) fast hoppas du fick i dig nå mat iaf.. många kramar

2009-02-06 @ 19:13:26
Postat av: Anna

Sara: tack =) ska komma ihåg det... du e snäll du vännen =)

2009-02-07 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0