Shoppa loss...

Hur kommer det sig att man shoppar som bäst när man har lite dåligt med tid??
Jag å mamma var ner på stan för å hitta en vinterjacka åt mig, (som jag sett ut sen tidigare, men det blev ändå val- svårigheter) .
Typ en - en å en halv timme senare satt jag mig i bilen med; en vinterjacka, en "sjal", två par sporttoppar, ett par långkallingar å en snygg svart klänning (som jag ska ha i helgen).  Så mycket på så kort tid,å då har vi hunnit flängt mellan baghera i åsbo å team sportia å sotis på stan.. å en snabbis i plus. Å käkat en burgare på cityburger.

Å jag är mäkta stolt över mina inköp!! =)


 Vi  har nyss vart ut på en liten promenix med hundarna, tror det börjar bli lite kallare ute nu...

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Skidoo å kolla på tv..


Skidoo gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0