Ruggugglan??

Va fan!!!

Hur kunde detta hända??
Hur i hela.... ?

Om det gått så långt att de släpper in såna som hon i Melodifestivalen,
då är det nog dags att de lägger ner hela alltihopa på en gång!!

PINSAMT!!!

Att hon sen gick vidare till andra chansen bevisar ju bara att de människor som är emot Melodifestival musiken, röstade!
Å tydligen är de väldigt många... suck!
Å att den där jävla pajasjuryn (internationella) röstade som de gjorde, så nu har hon ännu en extra chans att ta sig till final... vad är det för tondöva å omusikaliska människor som ingår i den juryn egentligen???

PINSAMT

För mig är det helt oförståligt, det borde inte få hända! Jag blir bara så j-vla förbannad! Hon suger ju!!!!

PINSAMT sverige PINSAMT!!!!!!



Min personliga favorit var Alcazar å Jonathan Fagerlund.. Å så tror jag att både Marie Sernerholt å hon i "lackkläderna" skulle haft en chans..  Tror iaf att det är de  låtarna de kommer att spela ute på krogarna (alcazar,sernerholt å lack-tjejen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0