Är helt slut....

Guuu´ vad trött jag är!!
Orkar knappt hålla ögonen öppna, ska nog ta å sova middag en stund tror jag.
Är inte ett dugg utvilad, har gått upp tidigt varje dag i helgen å natten till idag sov jag inte mycket..

Påskhelgen i Sälen har förresten vart riktigt kul, men utvilad--nej inte alls! 
Ändå hade vi bara en partykväll då vi festa på, annars har de vart rätt lugnt.
Vi åkte slalom på fredagen å fortsatte med utomhus after skii i Tandådalen å partade loss på Fjällis på kvällen. Tillsammans med Ida å Anton. Skoj!

Lördagen var riktigt lugn, vi pallrade oss upp rätt tidigt (iaf för mig) Sigyn hade fått i present av oss att hon skulle få åka hundspann. Så vi följde med å kollade på när de gav sig iväg, satt i snön å solade tills de kom tebax å åkte sen tillbaka till husvagnen.  Väl framme vid husvagnen grävde jag upp en snösoffa till mig, å därpå låg jag å sola hela dan, väldans slött, men ack så skönt! =)

I söndags bjöd vi med Ida på en skotertur, härligt väder men lederna var lite sisådär.. Eller hur Ida?   ;-)
Men kul att hon ville med, synd bara att Anton missade turen, eftersom han var tvungen å åka hemmåt..
Eftermiddan tillbringa jag med en bra bok, medan resten (martin, martina, sigyn å eie)  åkte på en skoter tur.
En blöt sådan, hihi, synd att jag missa den synen, det hade vart nåt å se (har iaf sett korten) 
Hejja hejja Martina
Tack å adjö, en båt (skoter) i en sjö...

Igår var jag , Ida å Martin till fjällkyrkan å fikade, mums, deras bullar går inte av för hackor. =)  
Å det är såå mysigt där inne, där skulle jag vilja.............

Efter det återstod bara packning å resan hem.
Tack till alla inblandade för en trevlig påskhelg...

Å skönt att jag är ledig ett tag till, sitter å försöker boka tåg till storstan just nu, men sj:s sida krånglar, ska försöka senare..

Nä nu lär ja vila, så jag orkar göra nåt vettigt idag.. Eller så kanske jag inte behöver göra nå sånt, vettigt alltså.  Kanske ska man ta å offra en dag å riktigt vila upp sig på??!?


Återkommer med bildbevis från helgen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0