Helgen som var...

Helgen startade bra, med bio i fredags.. Jag å Sara var på Mamma Mia, vilken jäkla bra film!! Den ska jag bara ha sen...
Fortsatte sedan kvällen med ytterliggare en film här hemma...

Vid 3- tiden på lördagen bar det iväg mot storstan och globen, Jag och Maria korkade upp å förfestade på vägen ner, lixom alla andra tjejer å damer på bussen (och en herre var oxå med, undra om frugan inte fick åka själv?!) 
Så långt allt bra...
Just ja, kanske skulle tala om att det var Ladies Night vi var på.. =)
Showen var sådär iår, inte så värst bra... Men stämningen var på topp, tänk 6000 tjejer å bara killar på scenen, eller då det var som mest å högst ljudnivå... Matte från bygglov var in å såga ett hjärta ur en stock, å strippade sammtidigt....  :-P

Fast maten var väl ingen höjdare, eller det var ju gott å så.. Egentligen var de skaldjursplatå, men jag hade sagt till om nåt utan skaldjur.. Å det jag fick var inte mkt, vilket jag påpeka..  - Skämtar du eller? Det här är ju ingenting!!!!
Men servitrisen bara ryckte på axlarna å gick sin väg...
Fast de som åt skaldjur fick ju inte heller så mkt..  En liten tröst iaf.. =/

Under middagen fick vi lära oss en dans, nå 80- tals dans tror ja de va..
Iaf enligt vår lärare, Daniel da silva (stavas de så?)
Stegen/ rörelserna hade namn som; gräsklipparn´, vattenspridaren å klapp på häcken...
haha, kanske visar dem nån gång......

Men på det stora hela var det rätt skoj.... Å fan va snygga vi var!!! =)  
(kolla in min nyinköpta klänning, den var precis jag, skitsnygg!!!!)


Söndagen sov jag typ bort... å då menar jag det nästan bokstavligen...



    
Snyggast i stan...

          

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin du var i den där frisyren!

2008-10-04 @ 14:47:07
Postat av: Anna

Maria: Tack!

2008-10-04 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0