Trist...

Min kära mor sa till mig härom veckan att jag borde ha tråkigt ibland, ha en tråkig helg ibland å så.. 
( för nu på sista tiden har det vart fullt upp varje helg med fester å jippon)

Så nu kan jag medela att dagen idag har vart SKIT tråkig!  Har inte gjort nåt alls känns de som, var ner på höstmarknaden men hade inge köplust eller lust å gå där alls.. sen skulle jag kolla på film, men jag somna å sov i typ 3 timmar..Lagade mat, som jag inte alls hade nån lust med, men man lär ju äta.. å nu kollar vi på tv....

Man blir ju riktigt deprimerad av å ha tråkigt, har vart  väldigt låg hela dan, med tårarna lurpassandes i ögonvrån...

Så om jag sammanfattar dagen har den vart hemskt trist, så NEJ jag tror inte jag mår bra av å ha det tråkigt!

(Lite tråkigt kanske jag sku kunna ha det, men absolut inte en hel dag/helg)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag hatar att ha tråkigt...dessvärre har jag det ganska mycket...just nu. Men det kommer att bli bättre så småningom...

Din mamma har väl lite rätt att man ska ha tråkigt i bland...är det inte så att man uppskattar det roliga så mycket mera då;-)?

Hoppas du har det mysigt i Sälen nu...och väldigt mysig liten misse Ni har;-)

Kramar

2008-10-31 @ 19:59:00
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0