Jag flyger fram...

Shit! Vad fort det går, dagarna bara flyger iväg..

Tyckte nyss det var fredag å nu är det helt plötsligt torsdag... Å sista dan för veckan imon igen.. =)

Hm, ja som sagt nu när veckorna bara flyger iväg så har man ju börjat planera lite å så nu på en gång, eftersom snart är man väl för sent ute... så hm, ja jag vet att ni tycker jag är lite knäpp eftersom det typ är 2 månader kvar men det är kul å planera å fixa å greja.
Så snart dimper det väl ner ett litet kuvert i er brevlåda...  Å då tycker jag ni gör bäst å lyder det som står där....!!!   =)


Nu ska jag unna mig en liten tupplur här mitt på dan, innan Martin kommer hem å vi ska åka till Hedemora.. 




Imon får vi hem Skidoo förresten =)
Kommer nog inte å bli mycket gjort den kommna helgen...


Skidoo

Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaw! Vilken liten tuss!!!

2008-10-07 @ 20:57:26
URL: http://jazzflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0