Solen skiner.... =/

Hi hi... "Korven" är ute på balkongen å jagar flugor, ser riktigt kul ut. Å Skidoo sitter brevid å låter konstigt...


Varför ska det vara fint väder idag för?  Jag har ingen lust å gå ut, känner för å sitta inne å kolla på film eller pyssla eller nåt.  Men eftersom det är fint väder så kan jag inte unna mig å göra det, för jag borde ju gå ut en sväng å gå åtmindstonde! Känns som om jag är skyldig å göra nåt ute..

Men jag vill inte!

Så nu känner jag mig hemskt rastlös å gör i princip ingenting-inne!

Å Martin är ute å fiskar...

Fast Angelica å Andreas å Lovisa kommer hit sen å hälsar på, har lovat lite fika oxå... Så ska jag unna mig det lär jag väl ut å gå ändå =(    Hm, kanske ska jag vänta till senare å se om jag är mer sugen då istället...


Vi var förresten ut å åt igår med jobbet, hade lite "förfest" här innan å även sk efterfest oxå...
Gorgonzolafylld oxfilé med gorgonzolasås å klyftpotatis, det åt jag..... MUMS!!!  Å lite vin å nån drink....

Å konstigt nog är jag party sugen idag med, nå hemskt sugen!! Känner för å gå ut på krogen å riktigt rocka loss på dansgolvet...  (för krogen kom vi aldrig till igår nå) inte för att det var tråkigt igår, tvärtom... Kände inte för å dansa igår, men Idag!!

Undra om det finns nån jag kan övertala....?



Vi tre som höll ut hela kvällen, (som vanligt)   =)     
(bilden är tagen från en tidigare jobbfest)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0