Nu jävlar...

Nu måste jag ta tag i det här med vikten igen, suck!  (eller rättare sagt, Magen)
I och med olyckan i somras så har det här med motion legat på is å nu på senaste tiden har det runnit ut i sanden...
När jag var sjukskriven rörde man sig ju inte så mkt (det gick ju inte) å satt mest i mjukisbyxor, å har tyvärr fortsatt med dessa sköna byxor lite till å från...
Så nu får jag knappt på mig mina jeans längre... =(

Igår på kursen kom det fram en å klappa på min mage å sa; Du har visst fått en liten mage nu, när är det du ska ha?
Chockad å förskräckt svarade jag att jag inte alls skulle ha nå barn... (ok, lite förbannad blev ja oxå)
Hon hade hört oss prata om min lilla bebis... Fast det är ju bara det att vi skojar om de, å kallat Skidoo för vår bebis..
(gissa om hon skämdes sen....)

Så idag har jag börjat mitt nya liv,
var å simmade direkt efter jobbet, det gick rätt bra, men i sparkrörelsen gjorde de ont i knäna så höll inte på så länge... Men lite är ju bättre än ingenting!!!  Har även gjort 40 situps..
Har försökt å peppat mig själv nu, den här gången får det inte rinna ut i sanden..


Så nu jävlar ska kilona rasa!!!!
(fast det gör de aldrig, iaf inte så fort jag vill, jag vill ju se resultat snabbt annars tappar jag motivationen)




       



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej gumman!!

Klart jag gillade lyktan, den är underbar!!!

Vad tråkigt med olyckan som skedde...hoppas bara att det känns det bättre och bättre var dag som går.

Angående vikten så vet jag vad du menar med att man lätt lägger på sig lite när man är hemma och är skadad/sjuk.

Har gått upp alla de kilona som jag tappat för ett år sedan och det är tungt vill jag lova men ska ta tag i det snart igen...suck. Kommer att bli jobbigt men väl värt det.

Vi kanske ska peppa varandra på vägen??

Du kommer i vilket fall som helst att klara det galant det vet jag:-)

Kramar

Kramar

2008-11-04 @ 20:10:05
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0