Festen...

Nu börjar saker å ting bli klara till min fest, dukar, engångsartiklar, servetter å ljus är inhandlat å klart.
Maten är bestämd å inköpslistan är nästan klar, har bara handlingen kvar.
Har delat ut lite uppgifter till nära å kära, Erik fixar musiken å lite sånger, Mamma får baka tårtbottnar, Sigyn kommer å hjälpa mig å duka dan innan, Mamma å Mormor kommer å hjälper mig med maten.
Min maskerad utstyrsel är oxå klar, även Martins =)
Å de flesta har anmält sig, bara nåra få som varit tvugna å tacka nej.
Hitills är vi 35 st + en halv  =)   (en bebis)
Få se om resten som jag inte hört nåt från kommer *hoppas*


Fan, vad kul vi ska ha!!!

Å vad kul å se vad alla har klätt ut sig till...



Jag på Åsas maskerad i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0