Hipp hipp HURRA!

Idag fyller min älskade mormor år, Vi har nyss varit där å grattat å fikat... =)  GRATTIS KRAMAR!

Nu sitter jag å Skidoo å myser i soffan under en filt å med tända ljus på bordet, det enda som saknas är en kopp hett te, så jag skicka iväg Martin för å köpa mjölk så jag kan få mitt efterlängtade te..   (han e go han)

Måste bara  berätta  hur det var på jobbet idag,trött å frusen som alltid på mornarna staplade man in i köket å det liksom slog emot en, man ville inte gå in... Det var skit kallt!!  Det fanns värme överallt på skolan men inte i köket, nåt hade pajjat.  Så mellan 7 å typ 10 var det bara 13 grader som mest i köket.. Var ännu kallare ett tag då vi var tvugna å öppna frysen å plocka ut en massa kartonger.. Brrr!


Imon ska jag på tjejkväll i badhuset i Hedemora, hoppas de blir kul.. Det blir jag , Martina å Sigyn...






Hon som skrattar mest är dagens födelsedagsbarn...

Kommentarer
Postat av: mormor,

tack Anna. vad du är snäll. Du är min goa Anna. KRAM

2008-11-18 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0