Vem vill med?

Jag skulle vilja åka på en kryssning eller åka bort nånstans över en helg... Vet bara inte vad jag vill göra, förutom att jag vill ha en lite minisemester nu snart här innan man börjar sommarjobba.. eller annars nån annnan gång i sommar..

Har nån ett bra förslag? Nåt där man får ut mkt av pengarna å att det är lite lagom billigt!

Nån som vill följa med?


Jag hade funderingar på en tallinkryssning, men de var ju bara lagda på söndagar (viking).. å det är bara en söndag jag kan i sånna fall (men även det kanske ja inte kan kom ja på)

men nu hitta ja visst nåt, silja verkar ha tallinkryssningar på andra dagar än söndag....

Hm.. ja jag får fundera lite.. men nånstans ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0