Du gamla du fria.....

Hm har lite smått kollat på hockeyn, men har visst inte hängt med så värst.. det blev ju en massa mål, så ja sluta koncentrera mig.....

Jag: Hm, nu spelar de svenska nationalsången, så sverige vann tillslut alltså?!

Martin: Ja, hörde du inte när jag jublade? 
(en meter ifrån mig)

Nä det gjorde jag visst inte, snacka om att vara inne i det jag gjorde på datorn..  =/ 



Igår var jag å kupolenshoppade hela dan, jag skulle egentligen bara ha ett par ballerina dojjor, gissa vad jag kom hem med?
Jo:


- ett par vita ballerina
- ett par svarta ballerina
- ett par vita med röda blommor på, typ gympa ballerina
(och nej det var inte en sån där " ta 3 betala för 2 " kampanj)

- en vit klänning (fast på mig som är såå lång blir det nog mer tunika)
- en svart klänning/tunika

- 4 runda svarta bordstabletter
- 6 fyrkantiga bordstabbletter

- present till lille lillebror (han fyller 17 imon)
- såpbubblor i champagneflaska (hahaha)


å jag som bara skulle ha ett par skor, farligt det där med å shoppa.... hahaha




nä nu ska jag kolla på film, har vart å hyrt "förtrollad"  och "stomp the yard"



Kommentarer
Postat av: Ida

hehe, ja det var inte illa det där! :) TRE skor!!! :)

2008-05-06 @ 13:35:03
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0