Martin vill du gå på dejt med mig?

Sitter å kollar på Dismissed på MTV, det är rätt skoj tidsfördriv...
Vilket får mig å längta efter å dejta, varför gör man inte sånt... Det har jag aldrig gjort.. Vill oxå!!

Hitta på nåt skoj på dan, nåt lite annorlunda, en utmaning... å sen äta middag på kvällen...  Bara göra utan å veta vad som ska hända eller hur dan utvecklar sig...  Låta den man dejtar bestämma dan...
Kan inte nån göra det för mig....?

Visst gör vi sådant, typ skoter å så.. å det är ju skoj!!


Jag vill bli överraskad......

Jag vill vara nykär igen..  Kommer ni ihåg hur den tiden var... Just det, helt underbar!
(inte för att jag inte har de bra nu, det har jag! Men de skulle va kul)

Innerst inne är jag en romantiker.. så just nu törstar jag efter romantik.. =)
(kanske beror det på att jag är själv hela veckan)


                                          
                      

                           

                








image62


 

.....ensam....å romantiksugen...  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0