Håller nog på att bli sjuk....

Hm ja helgen blev inte som ja trott...

I fredags var ja med erik å nåra av han kompisar ut å åt.. Och nu förstår jag verkligen varför studenter har råd å festa varje helg...  jag åt Entrecote m olivtzatziki å bakad potatis och till det ett glas rött..
Ynka 85 spänn gick hela kalaset på...  Toppen!  =)
Tänk om man själv kunde ha sånna förmåner, då skulle man ju ha råd å ut å träffa folk varje helg, festa lite...
Då skulle man inte bli ruinerad när man skulle ut å äta en kväll, fan, vad orättvist!!!
Hm, håll för ögonen alla ni studenter, nu ska ja va lite svartsjuk i mitt uttalande: Suck, är ni inte där för å plugga å lära er nåt, inte där för å festa billigt!!! Så egentligen skulle priserna vart ombytta, så ni kunde koncentrera er på att plugga......

Sen spelade vi lite spel å så, å det va skoj.. lär nog inhandla lite spel jag med... =)

Lördag stavas ju givetvis Schlagerfestivalen.. Kul att charlotte vann, men jag höll på BWO...  Och som vanligt när det är melodifestivalen så klappa telefonlinjerna ihop... suck!  vi ringde väl på Bwo säkert 15-20 ggr var men de var stopp, upptaget...

Utgången uteblev, =( t ypiskt att man ska bli sjuk..... erik fick feber å båda låg sen å hosta å snörvla ikapp...

Nu längtar jag hem till soffan å ett par mjukisbyxor å en fleccetröja... varför tog jag inte me det? 
De kvarstående timmarna av helgen tänker jag sen tillbringa i soffan med en film...

Men först väntar en tågresa.......

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ush då! Vilken himla otur! Krya på dig!

2008-03-16 @ 12:29:04
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0