Äntligen fredag!!

Hur kommer det sig att det är mycket godare innan än efter..?
Alltså ja menar när man bakar, har bakat lite kakor å så. Och tycker faktiskt att degen är mycket godare ogräddad än gräddad, skulle kunna göra bara ogräddade kakor å äta!   =)

Likaså bullar, om man gör klart degen m fyllning å så, så är det ju mycket godare än de färdiga bullarna...




Måste bara berätta vad jag såg igår.... det händer ju inte allt för ofta..

Jag såg en stjärna falla, å då ska man ju som seden är, önska sig nåt.... Å det gjorde jag!! 
Få se om de går i uppfyllelse..... *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller helt med! Kakdeg är godare än gräddade kakor!!!

2008-03-11 @ 15:36:32
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0