Längtar..

Idag har jag vart å pratat å kollat runt lite på klockarskolan, där jag kommer att jobba i köket om 2 veckor..
Det kommer nog att bli skitkul!! Jag längtar redan tills jag ska börja där... Jag kommer att vara helt själv i köket å så får jag bestämma precis hur jag vill ha det, vilken mat jag ska laga, vilka tider jag ska jobba (bara de får mat å så på de tider som är)  å vill jag göra nåt litet extra nån dag så var det helt ok... Typ baka bullar eller så... =) 

Åhhh... nu får veckorna gärna gå undan.... 

..fast först är det ju midsommar, å som vanligt åker jag till Svärdsjö... Den traditionen svider fööör mycket för å bryta!
Så i år firar vi midsommar på olika håll, jag å Martin... 
Det är ju så kul när alla träffas å så, leker å äter å dricker.. ( å man är inte så lite nyfiken på vad Erik å Ida har kokat ihop till årets lekar)
Ska hjälpa till lite med maten även iår, skoj! 
Älskar å fixa mat till bufféer å så, om jag fick bestämma så skulle vi äta buffe varje helg! =)


                
Lite bilder från förra årets midsommar...

Kommentarer
Postat av: ida

ja! Mer buffé åt folket! :D

2008-06-21 @ 19:48:47
URL: http://jazzflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0