Lite av varje...

Slutade tidigare från jobbet idag.. härligt!  Det märks att typ nästan alla har semester nu, när jag åkte till jobbet idag å igår mötte jag inte en enda bil å knappt nå folk heller..  
Å idag var det alldeles föör lugnt på jobbet, 3 st barn till frukost, 5 till lunch å 1 till mellis.... 
Så jag fixa lite efterrätt oxå, gissa om det var populärt!  =)
Eftersom jag har så lätt å bli rastlös på jobbet, så får de lite efterrätt å sånt en hel del... Nybakt bröd, pizzabullar, bullar, chokladbollar, paj... hm ja...  men tur att ingen klagar iaf.. =)

Har väl hänt en hel del sen jag senast skrev, men bara jag får upp lite bilder på datorn, så ska ni få se...


I lördags var vi på maskerad, åsa firade sin 25 års dag lite sent.. Men vi hade skit kul!!!  Man kunde skymta både det ena å det andra... bla En hondjävul (haha, hm ja de var jag det.. ), solen, cowboys, en badpojke, pirater, punkare, yoda, gubbar, skidåkare å en transvestit....  finns även en å annan bild på dessa figurer...


                                  


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0