...som en nötkärna...

Ahhh... Snart fredag igen!!
Å ännu en mini weekend i sälen---härligt!
Längtar till min skoter- skit kul ju... även fast det inte går så fort för mig.. tuffar runt i 20-40 km/tim..
Men jag lider inte!
Martin kanske, men inte jag... han som i vanliga fall kör i minst 40...

Idag har ja vart till Avesta Hälsan, på en nyanställnings-hälso-kontroll m hygien genomgång (bara ett halvår försent)
Å jag var frisk som en nötkärna, så det va ju skönt... 
(hm ja lite knäpp är man allt ibland, men det gav inget utslag på det..) hihi..

Nu sitter jag å funderar på vad man ska ha för kläder på sig nästa helg, vi ska på 25-års fest med Hawaii-tema...
Det första jag tänkte på var ju bikini å bastkjol m blomsterkrans... men näää, en bikini sätter ja inte på mig förrän magen är borta...å kallt blir det nog oxå...
så nu vet ja inte, har en brun volangkjol som ja kanske kan ha.. men men...
Tänk va lätt det sku vara om man va kille.. Ett par byxor å en hawaiiskjorta--klart!


image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0