JAG ÄR DUKTIG JAG..... =)

Måste bara säga att nu har ja lyckats hålla mig från onyttigheter i snart en hel vecka...
Men det har vart hårt ska ni veta!!

Har nämligen bestämt mig en gång för alla att försöka få bort den stora magen jag lagt på mig på sistonde och att bli lite sundare å så...  (samma nyårslöfte som typ hela sverige har,men jag SKA lyckas)
Har varit ute å gått å försökt äta mer nyttig mat å mer sallad... och försökt att inte småäta godis titt som tätt.
Det senare har varit värst, jag har kommit fram till att jag var/är nog sockerberoende... Jag har haft världens sockersug nu, knappt vetat vart ja ska ta vägen, måste bara ha nåt! Nästan klättrat på väggen ju...
Men jag har faktiskt inte ätit nå godis alls, även fast det kryllar av choklad å andra läckerheter här i lägenheten..
Nej, jag har hittat nåt annant som nästan blir som godis, som jag kan ta när sötsuget sätter in...
FRYSTA HALLON och VINDRUVOR, smaskens......
Känns som om jag kommer att konsumera en hel del hallon nu de kommande veckorna...
Motstod till och med en tårta idag på jobbet, det var nån som fyllt år....



Så till helgen ska jag belöna mig själv med en chokladbit...... =) <----LÄNGTAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0