Idas frågelista....

  1. Om du vaknade upp som en tax en solig dag i maj, vad skulle du göra? 

Hm, jadu.. då skulle jag leta reda på en solig, varm plats å ligga å vila mig resten av dan..


      1.  Har du varit kär i en lärare? 


Nä, vi hade ingen snygging till lärare, men det kanske fanns en å annan vikarie.. kommer faktiskt inte ihåg

  1. Vad är det bästa med din mage?

Det bästa? finns det nåt sånt...? Den är stor å mjuk.... =/

  1. Om din framtida son bara fick heta Fritjof eller Bedrup, vad skulle han döpas till?

Fritjof såklart!

  1. Vad är det bästa med att vara full?

Man säger precis vad man tycker, inga invecklade undanflykter eller så.. å så blir ja extra kåt då, ojoj.. hehe

  1. Vad betyder joppland?

ähh?

  1. Håriga eller ohåriga bröst?

Ohåriga är snyggast, vare sig det är kvinna eller man ( håriga bröst är väldigt motbjudande)

  1. Vad är det äckligaste du vet?

strumpludd (i duschen)

  1. Bajsar tjejer rosa sockervadd?

Ja men självklart, vet inte alla om det?  =)

  1. Vad gör man en onsdag i juli?

Lapar sol å tar de lugnt

  1. Kommer Ida Eriksson att bli något stort? (Då syftar jag inte på kroppsmässigt)

oja, det tror ja nog.....

  1. Bara äta oliver resten av livet eller bara apelsiner?

Bara apelsiner

  1. Vad är det bästa med din morfar?

En gla´ prick som bryr sig om allt å alla, å så är han ju bara så mysig! *blink blink morfar*

  1. Vad vore livet utan rött vin?

inte mycket värt...

  1. Vad ska du göra i morgon?

jobba på dan å så ska jag nog ta en promenix iallafall.. vem vet vad som händer mer..



...å som ni säkert lagt märke till så har alla frågor nr 1, å det är tack vare min KNÄPPA dator som vägrar sammarbeta med mig...

Men det här var mina (tråkiga) svar på denna enkät från min kusin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0