SOL SOL SOL

Ännu en härlig helg i Sälen avklarad....
Å det känns kan ja lova, har träningsvärk i hela överkroppen å i knäna... men det är de värt för kul var det!!
Vilka fina leder det var nu, inte allt för många gupp.. Vilket innebär att jag vågade gasa på lite.. haha jag kom upp i 80 km/h på fjället...  kul som satan!!  =)

I lördags hämtade vi upp svärmor å svärfar i Lindvallen (de var på friluftsdag med stora enso) å där var det halvt om halvt storm ju.. konstigt det där med fjällvädret, borta vid stugan å tandådalen var det hur lugnt som helst.. 
Så på kvällen blev det bastu å god mat (självklart, eftersom det var jag som lagade) å så melodifestivalen såklart..
Å det bästa var ju att carola inte gick vidare direkt,, haha..!! Tycker hon är bra fjollig å det blir sånt ståhej när hon ska göra nåt... haha rätt åt henne att det inte gick... Hon verkar tro att hon är bäst å att det är självklart att hon ska gå vidare hela tiden... Hennes storhetsdagar har försvunnit för länge sedan, men hon verkar tro att hon fortfarande är "het"... 
Kul att tvillingarna (eller är de bara bröder? ) gick vidare, tycker de är bra fräna! Alla har väl sett när de körade med Electric banana band...  Å Sanna Nielsen var ju helt ok.. fast vet inte om jag tycker att det är en låt å tävla med.
Men kvällens skräll var ju Kebabnissarna haha...  De skulle ha vart det andra komiska inslaget i pausen istället för den där tråkiga dansen...  men som svensk schlager passa de inte in, men man fick sig ett gott skratt iaf!! =)


Just ja, i Sälen var vi ju...
Å idag söndag så har det vart toppenväder!! +2 grader å vindstilla med sol..
Vi åkte en sväng till Hemfjälls stugan, satt där å lapa sol en stund..



image43
Bilden är från tidigare sälenresa, men visst ser det härligt ut...!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, fast jag tycker att det är fusk att åka skoter till en hemfjällsstuga! Dit ska man ju glida fram på längdskidor! :P

2008-02-18 @ 12:46:19
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: Anna

Ida: vadå fusk!! jag kan då lova dig att man får väldans träningsvärk efter skoter åkning.. ( vilket man inte kan tro, men så är det)

2008-02-18 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0